Archiv für den Tag 18. September 2011

Mój pierwszy dzień na DFK on Tour

Der Artikel auf Deutsch

Uff! Startujemy! Dopiero co zaczęłam pracę i nie zdążyłam jeszcze poznać wszystkich piętek raciborskiego biura DFK, a już czekała mnie pierwsza wyprawa w teren. Ale już po pierwszym dniu okazało się, że wizyty w kołach terenowych są jedną z najlepszych stron pracy w mniejszości niemieckiej: ile energii i zapału tkwi w tych dziesiątkach małych i większych miejscowości na Śląsku, do których co tydzień się wybieramy!

Lies den Rest dieses Beitrags

Mein erster Tag mit DFK on Tour

Tekst artykułu po polsku

Wir starten durch! Erst vor ein paar Tagen habe ich beim DFK angefangen und schon erwartet mich der erste Tourtag (für mich der erste, und insgesamt der achte). Es hat sich aber gleich erwiesen, dass die Besuche bei den Ortsgruppen zum besten Teil meiner Woche werden könnten: so viel Energie und Engagement steckt in den Mitgliedern in den allen kleineren und größeren Ortschaften Oberschlesiens, die wir jede Woche besuchen!

Lies den Rest dieses Beitrags